Miele WSH863 WCS PWash&TDos&8kg - Reviews

• JUN 2022
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 75 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WSH863 WCS PWash&TDos&8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k*************@i********* 06-01-2022

Mooi product!

TwinDos vind ik een uitsteken product, heel veel gemak!
Geen vuil zeepbakje meer en niet meer slepen met
wasmiddelen flacons, goede uitvinding!

Torch 03-01-2022

Een machine voor lange periode...

Een prima machine, duidelijk in gebruik. Vooral Twin Dos systeem meet duidelijk hoeveelheid wasmiddel en schoonmaakmiddel af bij de hoeveelheid was.
Vele mogelijkheden in verschillende soorten was met eenvoudige bediening. Na 17 jaar de oude wasmachine, ook een Miele vervangen. Mede door duidelijke uitleg van verkoper in de winkel was de keuze snel gemaakt.
Was is duidelijk schoner. Zelfs bij al gewassen kleding op een andere machine waarbij de vlekken er niet uit zijn gegaan kreeg deze machine dit wel voor elkaar.

Pluspunten

• Makkelijk
  • duidelijk info systeem
  • beter wasresultaat
  • afgepaste wasmiddel

r*****@h********** 03-01-2022

Twindos systeem doseert zelf

Fijne wasmachine met uitgebreide programma’s. we hebben weer voor de 3e keer gekozen vanwege uitstekende kwaliteit, duurzaamheid, energie zuinig. Uiteraard heeft dit product een hoge prijs maar de lange levensduur en service is uitstekend. De wasmachine is uitgerust met een Twindos systeem en de Miele wasmiddel voldoet uitstekend. Bovendien de machine doseert op maat en pas zich aan aan de hoeveelheid was in de machine. Geen gesleur meer met allerlei soorten wasmiddelen en uiteindelijk is het goedkoper.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service
  • Energie zuinig

Ali 19-12-2021

Stille maar krachtige wasmachine die erg goed wast

Hele stille maar krachtige wasmachine. Wast erg goed en heeft veel programma's. Prijs-kwaliteit verhouding is ook goed. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Stil
  • Veel opties/programma's
  • Energiebesparend
  • Korte wascyclus

Minpunten

• Zware wasmachine

margreet 03-11-2021

aanrader!

dit is mijn 3de miele wasmachine in 25 jaar! 1 zuinig in gebruik met de twindos de was -
middel is neutraal. en schoon, met een wasverzachter ruikt je het na een paar dagen ook niet meer!
2 de wifi is handig geef een seintje als het klaar is, hoef dan niet steeds naar de zolder.
3 de wasmachine is wel duur in aanschaf zonder wifi een paar 100 euro's goedkoper.
ik heb de navul flessen van de twindos gekocht heb het nog niet gebruikt!
kon de eerste keer gratis wasmiddel bestellen. je doet er lang mee!
als je het er voor over heb een aanrader.

Pluspunten

• gedoseerd wasmiddel
  • wifi

Minpunten

• duur